Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Poprawienie / dodanie opcji wyświetlania upsell w koszyku na urządzeniach mobilnych

Autor tekstu Krzysztof Bartnik
Opublikowano 7 września 2022

W przypadku posiadania więcej niż jednego produktu w ofercie, w SalesCRM masz możliwość ustawienia odpowiednich upselli produktów (czyli propozycji dodania do koszyka kolejnego produktu).

Domyślnie taki upsell prezentowany jest w prawym, dolnym rogu ekranu na desktop, przykładowo:

W przypadku, gdy użytkownik składał zamówienia na mobile, przy małej szerokości ekranu upsell do tej pory nie wyświetlał się, dlatego poprawiliśmy / wprowadziliśmy wyświetlanie tej sekcji zaraz pod obszarem ze szczegółami o wybranym produkcie.

Całość wygląda od teraz następująco:

Oczywiście teksty i produkty można tutaj dopasować indywidualnie, zgodnie z artykułem w naszym centrum pomocy:

Jeżeli zatem wykorzystujesz opcję do zwiększenia liczby produktów w zamówieniu (a przez to jej wartości), to Twoi klienci zobaczą wybrany upsell podczas składania zamówień na mobile.

Chcesz przetestować SalesCRM?

SalesCRM w tym momencie nie jest usługą ogólnodostępną. Jeżeli chcesz przetestować system, to konto założy Ci opiekun IMKER, od razu pokaże Ci też najlepsze funkcje systemu. Śmiało kontaktuj się z nami!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup