Podczas wprowadzania poprawek opisu funkcji sprawdzania, czy produkt został kupiony w przeszłości, postanowiliśmy dodać nową funkcję związaną z koszykiem i procesem zakupowym. Otóż dodaliśmy w SalesCRM możliwość wybrania, czy dany produkt będzie możliwy do zakupu tylko w momencie, kiedy w koszyku znajduje się inny produkt.
Takie rozwiązania pozwala na tworzenie nowych ścieżek zakupowych, np. Otrzymaj produkt A po wyjątkowej cenie 19,99 tylko jeżeli kupisz go z produktem B po normalnej cenie. W żadnym innym przypadku produkt A nie będzie możliwy do kupienia.
Nowa funkcja znajduje się w górnej strefie opcji dodawania / edycji produktu:
i działa bardzo podobnie do opcji Zezwalaj na zakup, jeżeli Klient wcześniej złożył zamówienie na jeden z tych produktów (system sprawdzi zamówienia złożone w przeszłości i na tej podstawie umożliwi zakup):, tylko sprawdzany jest inny warunek.
Po zaznaczeniu check-boxa Zezwalaj na zakup, jeżeli w koszyku Klienta znajduje się jeden z produktów:, można zdefiniować czy w koszyku klienta musi znajdować się jeden produkt czy wszystkie z wybranych.
Gdy użytkownik doda produkt specjalny do koszyka, to podczas przechodzenia do kolejnego kroku pokażemy mu odpowiedni komunikat o błędzie, jeżeli nie będzie spełniał kryteriów wyznaczonych w panelu.
Zapraszamy do sprawdzenia nowej opcji i wykorzystania jej w swoich kampaniach sprzedażowych.