RAPORT
Pierwszy tego typu raport na polskim rynku!
Ekonomia twórców w ostatnim czasie mocno zyskuje na popularności.
Powstały już liczne badania i raporty skupiające się na tym zagadnieniu na rynkach zagranicznych, jednak polski sektor ekonomii twórców nadal pozostawał nieodkryty…
Zmieniliśmy to!
➡️ Chcesz dowiedzieć się więcej na temat rynku ekonomii twórców;
➡️ Planujesz zacząć tworzyć w Internecie i chcesz dowiedzieć się, jak to wygląda z perspektywy osób, które już działają na tym polu;
➡️ Jesteś twórcą/twórczynią i ciekawi Cię, czy inni twórcy mają podobnie do Ciebie;
➡️ Chcesz dowiedzieć się, w jakich kanałach zarobki twórcy są największe i ile czasu poświęcają inni na budowanie swojej marki.
Czy wiedziałeś że...
Co trzeci ankietowany twórca deklaruje, że jego głównym celem na 2023 rok jest uzyskanie wyższego przychodu
Na podium najpopularniejszych celów na 2023 rok znalazły się także:
✅ Wypuszczenie nowych produktów cyfrowych (15,8 proc. ankietowanych);
✅ Powiększenie grona followersów (11,3 proc.);
✅ Zwiększenie poziomu zaangażowania followersów (9 proc.).
Siedmiu na dziesięciu ankietowanych zarabia na twórczości w internecie
Dla zdecydowanej większości ankietowanych twórców działalność w internecie stanowi główną, bądź dodatkową pracę, z której uzyskują dochody.
Dla połowy to główna — często jedyna — praca.
Co piąty twórca traktuje swoją aktywność w sieci jako hobby.
60% respondentów jest niezadowolonych z wielkości społeczności, jaką udało im się zgromadzić w swoim kanale
Aż 60 proc. ankietowanych uważa, że wielkości społeczności, którą udało się im zgromadzić nie jest dla wystarczająco duża.
Tylko co czwarty jest usatysfakcjonowany wielkością swojej społeczności.
W raporcie czeka na Ciebie ogrom wiedzy!
Dowiedz się więcej, pobierając raport! ⬇️
Podaj swój email, by otrzymać bezpłatny raport o polskich twórcach i twórczyniach internetowych.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!