
Z Imker to nie problem! W zaledwie tydzień stworzymy dla Ciebie profesjonalny sklep z wszystkimi niezbędnymi narzędziami: kreatorem stron, oprogramowaniem do sprzedaży i platformą kursową. Zadbamy o integrację z płatnościami i zapewnimy Ci wsparcie techniczne. Z nami wystartujesz ze sprzedażą szybciej niż myślisz!
Otrzymasz pełne wsparcie w stworzeniu Twojego sklepu online, w tym:
Nie musisz uczyć się programowania, a Twój landing może być gotowy nawet w tydzień!
Dlatego nie potrzebujesz oprogramowania, które jest do tego dostosowane, a raczej prostego systemu, który będzie wspierał Twoją sprzedaż. Taki właśnie jest SalesCRM – intuicyjna ścieżka zakupowa, funkcje upsell, odzyskiwanie porzuconych koszyków… to tylko kilka z wielu opcji, które pomogą Ci zwiększyć przychody.
Dlatego w naszej ofercie znajdziesz prostą i intuicyjną platformę kursową, która pozwoli Ci udostępnić swoim klientom nagrania lekcji i dodatkowe pliki.
To proste – nie musisz uczyć się programowania, aby mieć świetną stronę czy zautomatyzowaną ścieżkę zakupową! Co więcej, możesz liczyć na nasze wsparcie merytoryczne- podpowiemy Ci, jaki program fakturowy najlepiej założyć czy który system płatności wybrać.
Co zyskasz?
Szybkie uruchomienie sklepu
Dzięki naszemu sprawdzonemu procesowi Twój sklep może być gotowy do sprzedaży w zaledwie 7-14 dni.
Więcej czasu na rozwój swojego biznesu
Dzięki naszemu wsparciu oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć na tworzenie nowych produktów, budowanie społeczności i rozwój swojej marki.
Spokój – bez technicznych trudności
Nie musisz się martwić o skomplikowane systemy. Oferujemy intuicyjne narzędzia, które pozwolą Ci zacząć sprzedaż bez konieczności nauki nowych technologii.
Skalowanie Twojego biznesu
Nasze rozwiązania rozwijają się razem z Tobą. Jeśli planujesz rozszerzyć swoją ofertę, Imker pomoże Ci to zrobić. Chcesz wprowadzić produkty fizyczne? Śmiało! Możemy je dla Ciebie magazynować, pakować i wysyłać!
Wsparcie na każdym etapie
Jesteśmy z Tobą na każdym kroku. Jeśli będziesz miał pytania, nasz zespół będzie dostępny, by Ci pomóc. A jeśli nie masz czasu na samodzielne wprowadzanie zmian, możesz skorzystać z dodatkowych roboczogodzin i zlecić to nam!
Niezależność i możliwość działania po swojemu
Ograniczanie Cię? Tego nie mamy w planie! Twórz i sprzedawaj, co chcesz i jak chcesz, nie musząc się dzielić zyskami z innymi czy słuchać nakazów innych.
Dlaczego Imker?
Od pierwszego kontaktu z nami przez całą drogę wdrożenia – przeprowadzimy Cię przez każdy etap, tak abyś mógł skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej: tworzeniu i sprzedaży swoich produktów.
W Imker oferujemy oprogramowanie i platformy, które są intuicyjne i zaprojektowane specjalnie dla twórców, a nie dużych sklepów internetowych. Nasze narzędzia są łatwe w obsłudze i zoptymalizowane pod kątem sprzedaży produktów takich jak książki, e-booki, kursy czy inne treści cyfrowe.
Michał Szafrański, Marcin Iwuć, Psycholoszka, Piotr Szumowski, Kanał Zero, Matura to bzdura i ponad 500 innych twórców.
Co mówią o nas Twórcy?
Imker to był najlepszy wybór spośród wszystkich decyzji podjętych w okresie prac nad #FinNinja. Nie ma słów, którymi mógłbym wystarczająco polecić ich usługi. Konkurencyjne firmy logistyczne mają po kilku sprawnych handlowców, którzy potrafią sprzedawać usługi, ale później okazuje się, że firma nie dowozi jakości…
W Imker jest odwrotnie: najpierw jakość, a potem chwalenie się. Dlatego właśnie tak chętnie polecam go dalej.
Cały czas dostaję kolejne dowody, że moi sklepowi ninja – bo tak określam współpracowników zajmujących się logistyką i obsługą klienta – potrafią w fajny sposób spełniać bardzo specyficzne potrzeby Klientów.
Z Imkerem współpracuję w ramach outsorcingu wysyłki, pakowania i magazynowania książek, oraz obsługi około-sprzedażowej moich produktów cyfrowych (BOK). Cała załoga Imkera to osoby nastawione na komunikację, szukanie rozwiązań i sprawną pracę. I wszystko to w świetnym stosunku ceny do jakości. Polecam 🙂
Czy ta oferta jest dla Ciebie?
✅ Potrzebujesz gotowego rozwiązania, które pozwoli Ci szybko i bezproblemowo uruchomić sklep internetowy, bez konieczności nauki technicznych aspektów.
✅ Jesteś twórcą internetowym z już zbudowaną społecznością i chcesz zacząć sprzedawać swoje produkty online.
✅ Chcesz mieć wszystko w jednym miejscu, które nie będzie ograniczać Twojej kreatywności.
✅ Zależy Ci na kompleksowym wsparciu technicznym i merytorycznym na każdym etapie uruchomienia sklepu.
❌ Dopiero zaczynasz budować własną społeczność, a do autorskiego produktu jeszcze daleka droga (sprawdź naszą ofertę START).
❌ Myślisz o własnym produkcie na zasadzie testu (“może się uda, może się nie uda”) i nie chcesz inwestować dużo na start (sprawdź naszą ofertę STANDARD).
❌ Jesteś właścicielem dużej firmy e-commerce i potrzebujesz rozbudowanego systemu z funkcjami, które nie są potrzebne twórcom internetowym (np. zarządzanie ogromnym magazynem, tysiące produktów).
❌ Potrzebujesz pełnej customizacji sklepu i chcesz mieć całkowitą kontrolę nad każdym aspektem technicznym swojej platformy sprzedażowej.
Posłuchaj opinii Twórców!
Ile to kosztuje?
W cenie rocznego abonamentu otrzymasz:
✅ Koszyk i narzędzie do sprzedaży; bez limitu produktów i transakcji
✅ Platforma kursowa bez limitu użytkowników i kursów
✅ Kreator stron sprzedażowych zainstalowany na jednej domenie; nielimitowana liczba podstron
✅ Dedykowane wdrożenie narzędzi (strony i systemów) – 8 godzin wsparcia zespołu technicznego.
✅ Wzór regulaminu i polityki prywatności – licencja na 365 dni
Zarezerwuj termin na rozmowę
i zacznij sprzedawać online! 👇
Mam jeszcze pytania:
Jakie sobie zamarzysz! Mamy gotowe rozwiązania dla różnorodnych produktów, od tych fizycznych takich jak książki czy gadżety, po elektroniczne: ebooki, kursy online, treści audio.
Jasne! Jeśli potrzebujesz wiedzieć więcej, śmiało umów się z nami na spotkanie wideo, a pokażemy Ci, jak to wygląda od środka. Spotkanie możesz umówić, kontaktując się z nami pod adresem serwis@imker.pl.
Przewoźnicy, systemy płatności, systemy fakturowe, afiliacyjne, mailingowe i wiele innych… Długo by wymieniać 🙂 Pełną listę znajdziesz na stronie salescrm.pl
Absolutnie nie! Nie chcemy ograniczać Twojej sprzedaży. Możesz tworzyć nielimitowaną liczbę podstron w ramach jednej domeny.
Nie ma żadnego problemu! Możesz sprzedawać dowolne produkty, a my zadbamy o to, aby dotarły one do klientów.
Opłata za kolejne lata korzystania z systemu jest niższa, bo nie zawiera już kosztów wdrożenia. Po zakończeniu roku współpracy możesz dalej korzystać z naszych narzędzi, płacąc 2499 zł rocznie.
Nie mamy własnej bramki płatniczej czy programu fakturowego, ale na rynku jest wiele świetnych rozwiązań! Doradzimy Ci, które z nich wybrać, a następnie zintegrujemy je z Twoim sklepem.
Napisz do nas maila na adres serwis@imker.pl. Chętnie pomożemy!
Skontaktuj się z nami: