
Dostarczymy Ci wszystkie potrzebne narzędzia: prostą i skuteczną stronę sprzedażową, oprogramowanie, które pozwoli Ci odzyskiwać nieopłacone zamówienia i dosprzedawać, a także platformę, dzięki której dostarczysz swoim klientom kursy lub produkty audio.
A to wszystko w jednym miejscu z pełnym wsparciem podczas wdrożenia! Zbuduj swoje miejsce na lata, bez konieczności szukania innych rozwiązań, kiedy zechcesz poszerzyć swoją ofertę o nowe produkty.
Otrzymasz pełne wsparcie w stworzeniu Twojego sklepu online, w tym:
Nie musisz uczyć się programowania, a Twój landing może być gotowy nawet w tydzień!
Dlatego nie potrzebujesz oprogramowania, które jest do tego dostosowane, a raczej prostego systemu, który będzie wspierał Twoją sprzedaż. Taki właśnie jest SalesCRM – intuicyjna ścieżka zakupowa, funkcje upsell, odzyskiwanie porzuconych koszyków… to tylko kilka z wielu opcji, które pomogą Ci zwiększyć przychody.
Dlatego w naszej ofercie znajdziesz prostą i intuicyjną platformę kursową, która pozwoli Ci udostępnić swoim klientom nagrania lekcji i dodatkowe pliki.
To proste – nie musisz uczyć się programowania, aby mieć świetną stronę czy zautomatyzowaną ścieżkę zakupową! Co więcej, możesz liczyć na nasze wsparcie merytoryczne- podpowiemy Ci, jaki program fakturowy najlepiej założyć czy który system płatności wybrać.
Co zyskasz?
Postawisz na rozwiązanie sprawdzone przez innych
Będziesz mieć pewność, że Twoje narzędzia są świetnie dopasowane do Twórców sprzedających własne produkty - w końcu przetestowało je już ponad 500 osób!
Uniezależnisz się i będziesz działać po swojemu
Ograniczanie Cię? Tego nie mamy w planie! Twórz i sprzedawaj, co chcesz i jak chcesz, nie musząc się dzielić zyskami z innymi czy słuchać nakazów innych.
Będziesz mógł swobodnie rozwijać swój sklep
Nasze rozwiązania rozwijają się razem z Tobą. Jeśli planujesz rozszerzyć swoją ofertę, Imker pomoże Ci to zrobić. Chcesz wprowadzić produkty fizyczne? Śmiało! Możemy je dla Ciebie magazynować, pakować i wysyłać!
Zaczniesz sprzedawać nawet w 7 dni
Dzięki naszemu sprawdzonemu procesowi Twój sklep może być gotowy do sprzedaży w zaledwie 7 - 14 dni, a Ty nie będziesz musiał uczyć się programowania czy wykonywania integracji - to wszystko zrobimy za Ciebie.
Uwolnisz czas na rozwój swojego biznesu
Dzięki naszemu wsparciu oszczędzasz czas, który możesz przeznaczyć na tworzenie nowych produktów, budowanie społeczności i rozwój swojej marki.
Będziesz mieć pewność, że poradzisz sobie z obsługą systemu
Nie musisz się martwić o skomplikowane technikalia. Oferujemy intuicyjne narzędzia, które pozwolą Ci zacząć sprzedaż bez konieczności nauki nowych technologii. A jeśli będziesz miał pytania, nasz zespół będzie dostępny, by Ci pomóc!
Dlaczego Imker?
Michał Szafrański, Marcin Iwuć, Psycholoszka, Piotr Szumowski, Kanał Zero, Matura to bzdura i ponad 500 innych twórców.
W Imker oferujemy oprogramowanie i platformy, które są intuicyjne i zaprojektowane specjalnie dla twórców, a nie dużych sklepów internetowych. Nasze narzędzia są łatwe w obsłudze i zoptymalizowane pod kątem sprzedaży produktów takich jak książki, e-booki, kursy czy inne treści cyfrowe.
Od pierwszego kontaktu z nami przez całą drogę wdrożenia – przeprowadzimy Cię przez każdy etap, tak abyś mógł skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej: tworzeniu i sprzedaży swoich produktów.
Co mówią o nas Twórcy?
Imker to był najlepszy wybór spośród wszystkich decyzji podjętych w okresie prac nad #FinNinja. Nie ma słów, którymi mógłbym wystarczająco polecić ich usługi. Konkurencyjne firmy logistyczne mają po kilku sprawnych handlowców, którzy potrafią sprzedawać usługi, ale później okazuje się, że firma nie dowozi jakości…
W Imker jest odwrotnie: najpierw jakość, a potem chwalenie się. Dlatego właśnie tak chętnie polecam go dalej.
Cały czas dostaję kolejne dowody, że moi sklepowi ninja – bo tak określam współpracowników zajmujących się logistyką i obsługą klienta – potrafią w fajny sposób spełniać bardzo specyficzne potrzeby Klientów.
Z Imkerem współpracuję w ramach outsorcingu wysyłki, pakowania i magazynowania książek, oraz obsługi około-sprzedażowej moich produktów cyfrowych (BOK). Cała załoga Imkera to osoby nastawione na komunikację, szukanie rozwiązań i sprawną pracę. I wszystko to w świetnym stosunku ceny do jakości. Polecam 🙂
Czy ta oferta jest dla Ciebie?
✅ Jesteś twórcą internetowym z już zbudowaną społecznością i chcesz zacząć sprzedawać swoje produkty online.
✅ Potrzebujesz gotowego rozwiązania, które pozwoli Ci szybko i bezproblemowo uruchomić sklep internetowy, bez konieczności nauki technicznych aspektów.
✅ Chcesz mieć wszystko w jednym miejscu, które nie będzie ograniczać Twojej kreatywności.
✅ Zależy Ci na kompleksowym wsparciu technicznym i merytorycznym na każdym etapie uruchomienia sklepu.
❌ Dopiero zaczynasz budować własną społeczność, a do autorskiego produktu jeszcze daleka droga (sprawdź naszą ofertę START).
❌ Myślisz o własnym produkcie na zasadzie testu (“może się uda, może się nie uda”) i nie chcesz inwestować dużo na start (sprawdź naszą ofertę STANDARD).
❌ Jesteś właścicielem dużej firmy e-commerce i potrzebujesz rozbudowanego systemu z funkcjami, które nie są potrzebne twórcom internetowym (np. zarządzanie ogromnym magazynem, tysiące produktów).
❌ Potrzebujesz pełnej customizacji sklepu i chcesz mieć całkowitą kontrolę nad każdym aspektem technicznym swojej platformy sprzedażowej.
Posłuchaj opinii Twórców!
Ile to kosztuje?
W cenie rocznego abonamentu otrzymasz:
✅ Koszyk i narzędzie do sprzedaży; bez limitu produktów i transakcji
✅ Platforma kursowa bez limitu użytkowników i kursów
✅ Kreator stron sprzedażowych zainstalowany na jednej domenie; nielimitowana liczba podstron
✅ Dedykowane wdrożenie narzędzi (strony i systemów) – 8 godzin wsparcia zespołu technicznego.
✅ Wzór regulaminu i polityki prywatności – licencja na 365 dni
Zarezerwuj termin na rozmowę
i zacznij sprzedawać online! 👇
Mam jeszcze pytania:
Jakie sobie zamarzysz! Mamy gotowe rozwiązania dla różnorodnych produktów, od tych fizycznych takich jak książki czy gadżety, po elektroniczne: ebooki, kursy online, treści audio.
Jasne! Jeśli potrzebujesz wiedzieć więcej, śmiało umów się z nami na spotkanie wideo, a pokażemy Ci, jak to wygląda od środka. Spotkanie możesz umówić, kontaktując się z nami pod adresem serwis@imker.pl.
Przewoźnicy, systemy płatności, systemy fakturowe, afiliacyjne, mailingowe i wiele innych… Długo by wymieniać 🙂 Pełną listę znajdziesz na stronie salescrm.pl
Absolutnie nie! Nie chcemy ograniczać Twojej sprzedaży. Możesz tworzyć nielimitowaną liczbę podstron w ramach jednej domeny.
Nie ma żadnego problemu! Możesz sprzedawać dowolne produkty, a my zadbamy o to, aby dotarły one do klientów.
Opłata za kolejne lata korzystania z systemu jest niższa, bo nie zawiera już kosztów wdrożenia. Po zakończeniu roku współpracy możesz dalej korzystać z naszych narzędzi, płacąc 2499 zł rocznie.
Nie mamy własnej bramki płatniczej czy programu fakturowego, ale na rynku jest wiele świetnych rozwiązań! Doradzimy Ci, które z nich wybrać, a następnie zintegrujemy je z Twoim sklepem.
Napisz do nas maila na adres serwis@imker.pl. Chętnie pomożemy!
Skontaktuj się z nami: