Historie, które inspirują – już po raz czwarty! 📙

Dzień dobry! 🖐️

Pamiętam bardzo dobrze kiedy cztery lata temu w Imker postanowiliśmy wydać pierwszą książkę z rozmowami z Twórczyniami i Twórcami działającymi na polskim rynku. 📘✨

No bo cóż lepszego może być prezentem od firmy zajmującej się (głównie) self-publishingiem, niż właśnie publikacja tego typu?

(przeczytaj to w myślach koniecznie tym głosem!)

Tak narodziła się drukowana wersja „Historii Twórców”. Czas szybko mija, a my właśnie wydaliśmy czwarty (!) tom tego cyklu. Tym razem z fioletową okładką. 🎉

 

Wszystkie części na jednym zdjęciu prezentują się imponująco:


Każdy kolejny rok pokazuje, że w Polsce rośnie liczba osób gotowych zamieniać tworzone treści na produkty do sprzedaży. 💼

Coraz więcej jest także tych, którzy chętnie dzielą się swoją historią – zarówno sukcesami, jak i wyzwaniami, które napotykają po drodze. 📈🤝

Jak piszę we wstępie do „Historii Twórców vol. 4”:

Kluczowym warunkiem sukcesu na polu sprzedaży własnych produktów jest nawiązywanie dialogu z odbiorcami i wsłuchiwanie się w ich potrzeby. To właśnie społeczność powinna zawsze znajdować się w centrum działań twórcy internetowego, niezależnie od jego branży czy kanału działalności. Potwierdzają to dane ze wspomnianego raportu – co trzeci badany twórca stawia sobie za cel rozwój społeczności bądź zwiększenie zaangażowania odbiorców. 

Jakie strategie rozwoju swoich kanałów obierają twórczynie i twórcy? Jak odnajdują się w pracy na swoim? Jak radzą sobie z typowymi wyzwaniami internetu, jak hejt czy spadki widoczności postów? I co im daje tworzenie online? Oddajmy im głos w czwartym tomie “Historii Twórców”!

 

Zdecydowanie warto przeczytać całość!


Egzemplarz „Historie Twórców vol. 4” dla Ciebie? 🙋‍♀️📦

Jeżeli jesteś już Klientką czy Klientem Imker, to czwarta część raczej już na pewno wylądowała w Twoich rękach i zapraszam Cię do lektury!

Jeżeli jednak (jakimś cudem) jeszcze nie współpracujemy, to jest też sposób, aby otrzymać tę książkę inaczej, niż drogą kupna.

Dobra wiadomość jest taka, że większa część roboty jest już za Tobą, ponieważ czytasz ten newsletter… ✉️

Teraz wystarczy, że zrobisz tylko trzy rzeczy:

 

1️⃣ Zaczniesz obserwować Ewę Bartnik Na LinkedIn »

(Ewa pisze o biznesie, książkach, self-publishingu, zarządzaniu i czasem nawet mnie oznaczy :))

2️⃣ Zaczniesz obserwować mój profil na LinkedIn »
(o czym piszę to wiesz z tego newslettera…)

3️⃣ Wyślesz w odpowiedzi na tę wiadomość adres dostawy (ew. punkt odbioru) z numerem telefonu dla kuriera.

Wtedy dopilnuję, by jeden egzemplarz jak najszybciej trafił do Ciebie! 📬💨

WAŻNE! To jest oferta ograniczona czasowo do 20 grudnia. Czyli jak odkładasz sobie ten newsletter do czytania na później, to niestety – przepadło! ⏳🚫

Zapraszam! 🚚


📰 Materiały warte Twojego kliknięcia:

➡️ To nie jest, że spóźniłeś się na imprezę »

Jeżeli myślisz, że już jest za późno na… cokolwiek (tu wstaw AI, bycie twórcą internetowym, biznes w sieci, co tylko chcesz), to w tym artykule Tibo świetnie opisuje, że najczęściej to ma niezbyt dużo wspólnego z rzeczywistością. O tym dlaczego warto nie martwić się na zapas, a także jak wykorzystać moment dla siebie – więcej w materiale!

➡️ Przepis na sukces na Youtube? Przeczytaj TĘ KSIĄŻKĘ (wideorecenzja) »

Agnieszka Skupieńska przygotowała swoją opinię niedawno wydanej książki „Przepis na sukces na YouTube”. Generalnie mógłbym podpisać się pod wszystkim, co powiedziała :)) Dlatego zapoznaj się z opinią, a potem zapraszam Cię na zakupy. Bo oczywiście nic się nie wydarzy od samego przeczytania książki (trzeba zacząć działać!), ale nawet bardziej doświadczeni użytkownicy tego serwisu znajdą tu kilka ciekawych porad dla siebie. Podoba mi się jeden z komentarzy – „kto chce żyć z YT powinien (nie musi) przeczytać”. Tak właśnie jest!

➡️ 3 parametry związane z newsletterami, które mają znaczenie »

W tym artykule Louis Nicholls podzielił się metrykami dotyczącymi newslettera, które powinien mierzyć / badać każdy sprzedający produkty w Internecie. Jeżeli stosujesz kampanie automatyczne, to szczególnie zwróć uwagę na okres zwrotu (kiedy pozyskanie użytkownika się zwraca; wtedy będziesz wiedzieć po ile możesz ich pozyskiwać). Z kolei metryka nr 2 jest ważna dla każdego, kto chce szybciej rozwijać biznes, a nie tylko płacić za narzędzie do e-mail marketingu.

➡️ 5 promptów AI, których używam do tworzenia treści dla ponad 100 tys. czytelników »

Peter Yang opisał i pokazał na wideo krok po kroku pięć konkretnych zapytań do AI, których używa do wydobywania spostrzeżeń z podcastów, zamiany transkrypcji w artkuły, a potem do tworzenia treści na LinkedIn czy X (dawny Twitter). Bardzo dobry, konkretny przewodnik w tym temacie – polecam zapoznać się, a potem przetestować na swoim przykładzie, by ułatwić sobie życie i usprawnić tworzenie contentu. Oczywiście dla tych, co chcą iść w tym kierunku.


🎙️ Miało być o self-publishingu,

a wyszło o szeroko pojętym biznesie twórcy internetowego…


Podczas tegorocznej edycji Targów e-Handlu miałem okazję wziąć udział w panelu dyskusyjnym prowadzonym przez Marka Kicha, gdzie poruszyliśmy temat opłacalności sprzedaży e-booków i kursów online.

Rozmowa na temat przyszłości self-publishingu okazała się tak inspirująca, że wspólnie postanowiliśmy nagrać podcast! 💬🎙️

W trakcie naszej rozmowy dzieliłem się swoim doświadczeniem we współpracy z twórcami internetowymi – zarówno tymi mniej znanymi, jak i tymi o ugruntowanej pozycji – oraz przedstawiałem insighty na temat sprzedaży autorskich produktów.

Kilka moich ulubionych spostrzeżeń:

💡 „Lepiej być dziś twórcą/producentem treści, niż sprzedawcą czy handlowcem.”
💡 „Twórz treści, które są zbyt wartościowe, aby odbiorca mógł je zignorować.”
💡 „Stawiaj na budowanie marki, bo system ‘kup taniej, sprzedaj drożej’ dzisiaj już nie wystarcza, aby wyróżnić się na rynku e-commerce.”

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mechanizmach sukcesu w self-publishingu, zapraszam do wysłuchania całego wywiadu. Znajdziesz go tutaj 👇


Tyle na dziś.

W przyszłym tygodniu dostaniesz ode mnie kolejną wiadomość na temat self-publishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów w Internecie.

Do przeczytania!

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

 

PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
👉 Pełne archiwum newsletterów »
👉 Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
👉 Linki do wszystkich materiałów z newslettera »

 

PS 2. Polecam Ci też nasze akademie:
🎓 Akademia Self-Publishing »
🎓 Akademia Tworzenia Kursów »
🎓 Akademia Tworzenia Ebooków »
🎓 Akademia Twórcy Internetowego »

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup