Biuro Obsługi Klienta dla Twojego biznesu internetowego

Prowadzisz sklep, sprzedajesz kursy, produkty fizyczne i wirtualne? Skorzystaj z asysty, która na bieżąco będzie odpowiadać na pytania Twoich Klientów w regularnych godzinach, a Ty nie musisz się martwić o jakość i pracowników.

SKONTAKTUJ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

ponad 5 lat doświadczenia na rynku

ponad 150 000 wysłanych wiadomości

ponad 75 klientów
w stałej obsłudze

+

Co otrzymujesz korzystając z BOK w IMKER?

Obsługę zapytań e-mail:

  • nasza profesjonalna kadra udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące zamówień i przesyłek
  • na większość wiadomości odpowiadamy w ciągu godziny
  • nasz zespół cechuje się empatią oraz rozstrzyga sytuacje z korzyścią dla klienta
  • przeszliśmy szereg szkoleń z zakresu obsługi klienta i cały czas się szkolimy!

Wystawianie oraz korygowanie faktur:

  • nasz zespół wystawi oraz skoryguje faktury zgodnie z Twoimi wytycznymi
    i przepisami prawa

Obsługa zwrotów i odstąpień od umowy:

  • wszystkie zwroty sprawdzimy pod kątem jakościowym i wprowadzimy odpowiednio na stan magazynowy, dzięki czemu będziesz miał porządek w dokumentacji

Wyszukiwanie i składanie reklamacji:

  • wszystkie Twoje paczki są przez nas monitorowane i w razie jakichkolwiek problemów składamy na nie reklamacje

Interwencje u przewoźników:

  • dowiemy się, gdzie znajduje się paczka i poinformujemy Cię o tym
  • nie musisz tracić czasu na połączenie z konsultantem przewoźników

Rozliczanie pobrań:

  • dzięki temu masz pewność, że należność za każdą przesyłkę pobraniową została zwrócona oraz każda faktura jest poprawnie rozliczona

Kontakt z Tobą:

  • jesteśmy w stałym kontakcie z Tobą, na bieżąco ustalając wszelkie procedury i inne ważne dla Ciebie sprawy

Telefoniczna obsługa klienta i obsługa Livechat:

  • Twoi klienci uzyskają natychmiastową pomoc

Średni czas odpowiedzi:

< 15 min - 47%

15 - 30 min - 15%

30 - 60 min - 23%

1 - 2 godz - 6%

inny - 8%

Przykładowy cennik

Cena netto za miesiąc (netto)

Mini 249.00 zł

do 25 wiadomości w cenie usługi

obsługa zapytań mailowych zgodniez wytycznymi klienta

wystawianie faktur, proform i dokumentów korygujących

w cenie usług

obsługa zwrotów i odstąpień od umowyi reklamacji

w cenie usług

składanie reklamacji u przewoźników

interwencje u przewoźników

rozliczanie pobrań

do 25 rozmów +249,00 zł

obsługa infolinii

+ 179,00 zł

każdy kolejny rozpoczęty pakiet wiadomości lub rozmów

64,00 zł /roboczogodzina

dodatkowe prace biura obsługi

Cena netto za miesiąc (netto)

Standard 499,00 zł

do 100 wiadomości w cenie usługi

obsługa zapytań mailowych zgodniez wytycznymi klienta

wystawianie faktur, proform i dokumentów korygujących

w cenie usług

obsługa zwrotów i odstąpień od umowyi reklamacji

w cenie usług

w cenie usług

składanie reklamacji u przewoźników

w cenie usług

interwencje u przewoźników

rozliczanie pobrań

do 100 rozmów +399,00 zł

obsługa infolinii

+ 349,00 zł

każdy kolejny rozpoczęty pakiet wiadomości lub rozmów

59,00 zł /roboczogodzina

dodatkowe prace biura obsługi

Cena netto za miesiąc (netto)

Premium 699,00 zł

do 100 wiadomości w cenie usługi

obsługa zapytań mailowych zgodniez wytycznymi klienta

wystawianie faktur, proform i dokumentów korygujących

w cenie usług

obsługa zwrotów i odstąpień od umowyi reklamacji

w cenie usług

w cenie usług

składanie reklamacji u przewoźników

w cenie usług

interwencje u przewoźników

rozliczanie pobrań

w cenie usług

do 100 rozmów w cenie usług

obsługa infolinii

+ 399,00 zł

każdy kolejny rozpoczęty pakiet wiadomości lub rozmów

49,00 zł /roboczogodzina

dodatkowe prace biura obsługi

Cena netto za miesiąc (netto)

Mini

249,00 zł

Standard

499,00 zł

Premium

699,00 zł

obsługa zapytań mailowych zgodnie z wytycznymi klienta

do 30 czynności
w cenie usługi

do 100 czynności
w cenie usługi

do 150 czynności
w cenie usługi

wystawianie faktur, proform i dokumentów korygujących

w cenie usług /
w zakresie czynności

w cenie usług /

w zakresie czynności

w cenie usług /

w zakresie czynności

obsługa zwrotów i odstąpień od umowy i reklamacji

w cenie usług

w cenie usług

w cenie usług

składanie reklamacji u przewoźników

w cenie usług

w cenie usług

interwencje u przewoźników

w cenie usług

w cenie usług

rozliczanie pobrań

w cenie usług

obsługa infolinii

do 25 rozmów +249,00 zł

do 100 rozmów +399,00 zł

do 100 rozmów w cenie usług

każdy kolejny rozpoczęty pakiet czynności

+ 179,00 zł

+ 349,00 zł

+ 399,00 zł

dodatkowe prace biura obsługi

64,00 zł /roboczogodzina

59,00 zł /roboczogodzina

49,00 zł /roboczogodzina

“Od prawie 3 lat korzystam z usługi BOK w firmie IMKER. Dziewczyny z Obsługi zajmują się odpowiedziami na pytania Klientów, wystawianiem faktur i korekt, przyjmowaniem reklamacji, nadzorują wysyłkę produktów fizycznych i... nawet sam nie wiem czym jeszcze :). Bez ich pomocy nie dałbym rady prowadzić swojego biznesu. Raz z ciekawości wszedłem na obsługiwaną przez nie skrzynkę mailową i przeraziłem się liczbą wiadomości, na które odpisały zamiast mnie.

Polecam gorąco, pełen profesjonalizm i - co ważne - typ komunikacji z Klientami dostosowany do moich wymagań (bardziej czy mniej formalnie).”

Maciej Aniserowicz, devstyle.pl & slowbiz.pl

“Współpraca układa się tak, jak byśmy sobie tego życzyli: pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony Biura Obsługi Klienta, dostępność i szybkie załatwianie wszelkich spraw. Podoba się nam to, że mimo iż nasze wydawnictwo dopiero się rozwija, jesteśmy traktowani z szacunkiem a firma jeśli trzeba służy poradą. W wielu sprawach można uzyskać wsparcie. Każde pytanie, czy prośba jest traktowana poważnie i nie zdarzyło się, abyśmy kiedykolwiek zostali odprawieni z kwitkiem. I najważniejsze: ludzkie i serdeczne podejście.”

Wydawnictwo PINUS MEDIA

Jak wygląda wdrożenie BOK u Ciebie?

Wypełniasz arkusz wdrożeniowy

Ustalasz szczegóły kontaktu z Twoimi klientami i procedury postępowania

Integrujemy Twoją skrzynkę z naszym systemem

Odpowiadamy na Twoje sklepowe wiadomości!

Kierownik Biura Obsługi Klienta wyznacza pracownika obsługującego Twój sklep

Zakładasz dedykowaną skrzynkę e-mail do kontaktu dla klientów w sprawie zamówienia

Testujemy łączność

Kontakt

Napisz do nas!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny

Zapraszamy do współpracy z firmą, której priorytetem jest jakość usług oraz zadowolenie klienta.

Niezależnie od wielkości Twojego biznesu oferujemy Ci usługi na najwyższym poziomie, dopasowane do Twoich potrzeb.

Dzięki współpracy z nami zyskasz czas na to, w czym jesteś najlepszy - rozwijanie Twojej firmy oraz marketing.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu!

Katarzyna Tymicka

doradca i opiekun klienta

Copyright © 2020 IMKER logistyka | Projekt i wykonanie: IMKER landingi